onsdag 31 augusti 2011

Uppdatering från igår

Som ni kan se igår var det verkligen en AWESOME dag!
Först kom jag in på serietecknar och visuellt berättande kursen.
Den hålls här i Ubåtshallen/Kranen (huset syns inte, men ligger bredvid)
som tillhör Malmö Högskola. Kursen håller på fram till januari 2012.

Sen till det stora ögonblicket. Min bok har KOMMIT!
Jag fick ett sms från Döviana att de fått in mina böcker från tryckeriet.
Man fick även möjlighet att ta med en par hem och läsa genom.
Än så länge är den perfekt tycker jag. Tryckeriet har gjort ett bra jobb.

Håller den långt över min huvud. Ja äntligen är den klar!
Ni som är intresserade, kan köpa den när den släpps.
Det blir den 17 september i samband med Dövas Dag i Malmö.
Man kan köpa den på olika sätt.

- På plats i Dövas Dag i Slagthuset i Malmö (120 kr)
- På Dövianas hemsida som kan hittas HÄR (Samma pris + frakt)
Får ni problem på Dövianas hemsida hör av er till mig.
- På bokus. Sök bara på bokens namn eller ni som är lata kolla HÄR
(190 kr, pga inkl frakt)

Vid vidare funderingar hör av er till mig.

//Viktor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar